Tarzancam daha iyidir...

30 Aralık 2013

Fenerbahçe yıkılmaz

 http://youtu.be/OingLKMDmjg

-Bir Galatasaraylı olarak gözlerim dolmadı değil.
-Diyeceğim ama Gezi'yle alakalı her olayda gözlerim dolduğu içün...
-Bir de çok değerli Osman Hamdi'nin doğum gününde olması... Bir alakası yok, Osman Hamdi'nin Kadıköy'ün ilk belediye başkanı olmasından mütevellit.
-Yani ya çok duygusalım, ya politik olarak kendimi başka türlü ifade edemiyorum.
-Ki kendimi bile ifade edemediğim düşünülürse...
-Biri demiş, bi ara twitlemişim; ilk aşkını unutamayanlar bu günleri de (Gezi günleri) unutamayacak. Ve öyle de oldu, gibi hissediyorum şu an.
-Anlıyor musun sayın Yavri, mutlu yıllar cnm, mutlu yıllar bebeyim.
-Işıkçılık maceram devam ediyor. İki oyunda takılıyorum.. İki oyunun müziklerini de açıp kapıyorum, ışıklarını da indirip kaldırıyorum. Gerçi en son oynadığımız oyunda sahne atladım gerçi ehah. Rezalet. Olsun, baya eğleniyorum hakaten ben, bence siz de tiyatroyu bi düşünün. Olmadı oyuna gidin bi şey yapın, olm birlik beraberlik gerektiren bu günlerde...
-Ece Temelkuran, buuu cemaat-Akp savaşı içün bu bizim savaşımız mı demiş vö daha söz dinleyen, ortalama bir muhafazakar iktidarın geleceğinden dem vurmuş. Yesinler birbirlerini mi demeliyiz, ben öyle diyorum, henüz bir zararını görmedim.
-Cemaat-Akp savaşına gereken önemi vermediğim için bazı çevrelerden tepki topladım. Şöyle bir şeyler oluyordu; haberleri okuyup okuyup, tepkisizce sekmeleri kapatıyordum. Kafamda nereye sıçacaklar dönüyordu.
-Git belediyenin oraya yap karşim.
-Of neyse, sono parlo Italiano.
-Mutlu yıllar diliyorum.

0 vıdıvıdı: