Tarzancam daha iyidir...

22 Temmuz 2013

Neden biraz daha biberlemiyoruz? (Bu arada mutlu yıllarrrr...)

- Ve mutlu direnişler, bölge mahkemesi tüm  Taksim Meydanı'nı içine alan yayalaştırma projesinin iptaline istinaden alınan kararı durdurmuş.
- Hayırlı, uğurlu olsuun.
- Islak kek yapiym dedim, tüm aile bireyleri festivale katılma kararı aldı. Neden olmasın? Neden ailecek ıslak kek yabmıyoruz? Kalabalığı idare etmekte zorlansam da bu süreçten alnımın akıyla çıkmayı başardım. 
- Islak kek yapmak isteyen aile bireylerini  kendi başına bırakmıyoruz. Herkesin kafasında bir ideal ıslak kek tarifi var. Ve bu tarifler ısrarcı tarfiler. Hepsi bir borcama akmak isteyen un-şeker-yumurta-vanilya-kakao-kabartmatozu-süt kumkuması. Maalesef o kadar demokratik değilim canım. Bir de yağ var. Yağ mühim. 
- Fındık yağı iyidir diyolla.
- Onun üzerine süt ve yağ, yanına bir kaşık unu çekip isyeeean bayrağı açtı. Artık buna daha fazla göz yumamazdım!!!111
- Aramızda vakt-i zamanında mynet ve türevi sitelere seks hikayeleri yazmış olanlarımız varmış. Hatta utanmadan hikaye serisi bile çıkarmışlar diye duydum. 
- Awww yeeaah!
- Çiftleri piste davet ediyoruz.
- Utanmanıza hiç gerek yok canım, kendinizi Yavru Tarzan'ın kollarına bırakabilirsiniz zannımca.
- Neden olmasın?
- Bir alkış da, annemin hayatta kabarmaz o kek hamuru iddialarına karşılık kabaran kek hamuruna gelsin.
- Eveet, mutlu yıllar! İyi ki doğdun!! Niyeyse senden çok ben eğleniyor gibiyim, puha.
- Lanet Avrupalılar, biraz da dertleri, tasaları ve imara açılması bikaçyüzyıl kadar planlanmayan parkları olduğu için mutlular amk. O yüzden kutlama severler. Bana da onlardan bulaştı sanırım. Sadece 3 ay kaldığım Riga'dan nasıl bu kadar malzeme çıkarabildim, ben de anlayabilmiş değilim, neyse, yani evet kutlayalım.
-O değil de, tamam evet parka gittik iyi güzel, spontan bir şekilde iş yerinin yakınlarındaki parka da uğruyorum son bir aydır. Park da bildiğin baya parkmış, neredeyse Gezi'nin 3'te 2'si büyüklüğünde falan. Sonra bir de Yıldız Parkı'na uğradım, o baya güzel. 
-Yani, İstanbul içün bayaa. Sincap falan vardı.
- Parklara gidiyoruz ve azcık şenleniyoruz. 
- Eveet, Sümbüllü oldum, herhalde hepiniz farkettinizz... :( (Di mi lan?) Profilimdeki İsa (sanırım) ne zamandır oradaydı gerçi, Sümbüllü de kendisinin bulunduğu antika kilisenin adı oluyor. Sümbüllü Kilisesi - Aksaray - Ihlara Vadisi. Fresklerinde İncil'den sahneler var vö kiliseyi taştan oymuşlar.
- Nayz.
- Bloğun adı Cıvır Tarzan mı olaydı?
- Bayağıdır araba koymuyorum. Geçen gün yine en güzel ıslak keklerin sahibiyle Kadıköy sokaklarında sürterken yuvarlak hatları olan bir çıtırla karşılaştım. Sonra nette arattım falan derken kız kardeşine şeettik. Görelim;

1971 Volvo P1800;




Ön panel aşağı yukarı aşağıdaki gibi, galiba;

    şuradan
Benim gördüğüm ise aşağı yukarı aşağıdaki gibiydi, tabi bu kadar hayvani değil de daha bir munis görüntüsü vardı, neyse.


- Şeapalım, Express Gezi özel  ve Tempo'nun Gezi özel sayıları iyi olmuş. Express'in özellikle nerede ne oldu kısımları ve ilk günlerde Gezi'dekilerle röportajlar tarihi veri niteliğinde. Tempo'yu henüz tam inceleyemedim, göz attım ama  muhtemelen iyidir. Son bir yıldır beni datmin eden bir dergi idi, arada bakardım, müzikli prezervatif haberi oradan gelmişti :)
- Bana ilginç haber veren dergileri hayyyatta unutmam.
- Mozart ve  Tchaikovsky  cdlerini hala arada dinlerim. Tempo vermişti. Beleş candır.
- Tabii ki Çaykovski'nin İngilizcesini çaat diye yazmadım. Öyle bir dünya yok. Gittim ekşi'den kopyaladım :(
- Öeeh, evet, direngezi!
- Bu arada iyi ki doğdun demiş miydim?
- Sevgiler...

0 vıdıvıdı: