Tarzancam daha iyidir...

10 Nisan 2013

Bazı tarifsiz üzümler! -the ıslak kek-

-Geçen ay, bi dosya ile ilgili işi ay başında hatırlatmadım diye patrondan şahane bir azar işittim.
-Bu ay, yine hatırlatmıyorum ve tek yaptığım şey oraya buraya ıslak kek yazmak!
-Banane.
-Off ıslak kek.
-Bir süredir bir bok düşünmüyorum -sen hariç- -ıslak kek de hariç- Çocuklarla konuşamadığımız an hani? Çözümsüz sorular üretmeyelim, işmiz gücümüz var Yavru Tarzan, dosyayı şeetmedik!
-Öf. Islak kek.
-Yumurta.
-Un.
-Kakao.
-Süt.
-Kakao çekirdekleri.
-Yumurtlamak.
-Memeler.
-Kahve olabilir.
-Belki biraz sütle ıslatmak.
-Vanilya.
-Annem dedi ki bloğunu kapat. Ya da kaldır. İçimde tarifsiz üzümler. Diyeceksiniz ki ne alakası var annenin YT ile? 
-Neblym. Bakmaz diye düşünmüştüm. 
-Bloğu ilgili yerden kaldırdım. Halbuki o ilgili yer, YT'nin yeriydi.
-Tamam geri koy, banane.
-Artık çok geç.
-Akıt elemini, kederini.
-Fakat Gonca Vuslateri, ki hemşerimdir, ve hep ilgimi çekmiştir, bence güzel iş çıharmış.
-Şahane bir azar işittim ama nedense patron beni seviyor. Hiç yaşıtım arkadaşım olmadı, ööyle geyik çevirmedik, bir tane arkadaşım oldu, onunla da evlendim zaten, dedi patron, yine işten ayrılmaya çalışıyordum. İşte bu çok hüzünlü geldi. 
-Annem de bnm hiç kankam olmadı diye twitlemiş.
-Islak kek kek kek kek...
-Kafam iki gündür hormonlar nedeniyle güzel.
-Bir-iki gündür ıslak kek tarifi okuyorum. Her yerim tarif oldu. Basit bir tatlı için bu kadar tarif okunmaz. Ama ben merak edip okudum. Çünkü ilginç geldi. Bakalım başka neler olmuş diye okudum okudum. Kendimi garantiye almak için, malzemeden bir bölümünü sos olarak ayırıp ve aynı zamanda biraz sütle ıslatıp ayno zamanda ek sos kullanabilirm. Deneysel takılayım diyorum. Islak kek-browni arası bir alternatif tür olsun benim kek diyorum. Daha az şekerli olması için bir ölçü daha çok şekerli olsun diye başka bir ölçü. Ya da yaptığım kekin bir bölümünü bir sos diğer bölümünü başka bir sosla ıslatabilirm.
-Gibime geliyor.
-YT'yi öksüz bıraktığım için ağlayabilirim şu an, öyle bir kafa yaşıyorum.
-NEYSE.
-Deden diye bir grup var. İdare eder.
-O kadar tarif okudum, ofisteki hatunun dediği, sıvıları bir arada kuruları bir arada karıştır önerisini hiçbir yerde göremedim henüz. 
-Hımm, demek püfff noktaları saklanıyor, hımmmm...
-O yüzden her gece beeeen, her gece üzümmüşüm!
-Saygılar,


0 vıdıvıdı: