Tarzancam daha iyidir...

1 Haziran 2012

Bu ülke beni manyak yaptı

Neler oldu yav.

Kürtaj mürtaj. Haha. Bayadır  bir gündem maddesi için hiç bu kadar endişelenmemiştim. 
Fakat şey oluyor, sinirlerim tepeme çıkıyor ve oraya buraya gerizekalısınız mallar konseptli yazılar yazacağıma içime dönüyorum, Tanrı korusun, tecavüze uğrasam o orospu çocuğuna ne işkenceler çektirmeye kalkışacağımı hayal etmeye başlıyorum. Türlü işkence fikirlerim var. Yanlış konuda gelişme gösteriyorum. Toplumsal manada cinnet geçiriyoruz ve insanların cinnet aşamasına nasıl evrildiğine kendi içimde şahit olyorum. Bununla alakalı bir hikaye yazmak istemiştim ama olaylar Dextervari bir hal alınca, Dexter kopyalanmış denmesinden çekinip yazmaktan vazgeçtim.. Halbuki Dexter'ı kopyalamak gibi bir niyetim yoktu. Masumane bir neden. Gözdağı vermek. Ağzınına sıçarız rrspu çocukları demek... Kadın duruma göre güçlü taraf da olabilir, uyandırayım, demek... Bu olur mu acaba? Böyle manyak bir süreçten 'kadın' güçlenerek çıkar mı? Geçenlerde yine bir haber vardı, kendisine soba demiriyle girişmeye kalkan kocasını öldüren hatun ya da şiddet uyguluyor diye babasını bıçaklayan kız! Bu örnekler artar mı? Manyakça geliyor ama ben bu örneklerin artmasını dilediğimi farkettim içten içe. Bu ülke beni manyak yaptı. İçimdeki Dexter dışarı çıkmaya çalışıyor. 

Ya da içime Dexter koymuş olabilir de bu ülke.
Muhtemelen yalnız değilimdir. 

Yaptığım, bu tuhaf hissiyat hoşuma da gitmiyor, di mi din en nihayetinde Allah'ından bulsun yönünde bir tavır takınmamızı emrediyor, galiba, ama tecavüz sonrası verilen onca çılgın kararlardan ve salak bakanlarımızın laflarından sonra maalesef hakikaten manyaklaştım. Sanıyorum bu nedenlerden bazılarımızın cinneti acaip bir yöne evrilebilir. Kontrollü şiddet gösterisi. Normali kontrolsüz olanıdır. (mı?!) Tüm aileni katledersin ya da hastane basarsın ya da intihar edersin nebliym. Peki ya cinnetimi kontrol altına alıp (cinnet kontrol altına alınamazmış) bilinçli bir şekilde şiddet uygulama kararı alırsam? (Şimdi onlar düşünsün) Hiç bir şekilde haklı olmazdım. Fakat şu sıralar bu acaip düşüncelerim nedeniyle kendimden korkmadım değil. Haha. Hükümetin ne yapacağından çok kendi muhtemel tepkimi düşünüyorum amk.

Ağzınıza sıçayım, mal herifler!


0 vıdıvıdı: